Måndag

Har inte gjort så mycke idag. har mest förberett mig för att åka tillbaka till örebro igen. vakna vid 10 ungefär, gick upp packa klart gjorde mig iordning å så. drog sen å käka och efter de hem till AM å softa hela eftermiddagen. skulle egentligen åkt med halv 2 tåget men blev lite tajt om tid så åkte nu halv 8 på kvällen istället.
när jag kom hit så fick ja sota för min slarviga vecka innan tentan, vilket vill säga att de va inte direkt rent å ordning i rummet. så har från 10 ungefär fram tills nu städat så man kan va här inne utan att få panik.
resten av kvällen spenderas framför tv:n för att sen somna.

inte den mest produktiva dagen som sagt, men har kommit fram till en grej i alla fall.
har börjat planera mitt ätande å tränande lite mer utförligt. har lagt upp vad ja ska äta och vad ja ska undvika under en två veckors period. samt har lagt upp va ja ska träna alla dagar två veckor fram över. efter de två veckorna så ökar ja träningsdosen bara, åsså håller ja på så med. kosten kommer ja nog inte ändra så mycke på, kan bara lära mig äta mer frukt å grönt.

har inte blivit riktigt de ja lovat att göra den senaste veckan. varken träningsmässigt eller pluggmässigt. men i mitt försvar så har ja ju haft lov oxo. inte så lätt då för man ska göra saker hela tiden å träffa kompisar med mera. ska vara glad att ja gjort nåt me andra ord. men denna vecka ska de bli ändrig på det hela, de lovar ja.

Caos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0